Thursday, August 5, 2010

Sonymu bukan Sony ku


Apelah kekdahnya nengok tv sampai canggini. ini bukan sesi ayah nak tengok bola, mama nak tengok drama ye. Ini bahana tv rosak....Aku tak tau la ape kena dengan tv tu. aku nk menyebut pun x berapa nak pandai. yang pasti kalau bukak, mau berpinar mata tengok. makanya terpaksalah bwk turun tv lagi satu. tu yang tgk tv sampai 2. tapi satu je yang boleh pakai yang lagi satu, buat tayangan je.

Tepuk dahi gak la laki aku bila tau tv tu rosak. dan lagi menepuk dari secara bertubi2 lagi bila tanya kat kedai jual tv kalau repair serupa beli baru. Aiyakk...jangkanya duitnya berkepuk2. Tapi kalu tiap 2 tahun kena tukar, mau aku bukak kedai jual tv terpakai. Kalau ikut warranty mmg dah abis. tapi nasib baiklah uncle seng heng cover lagi setahun. so, selamat la $$$$ laki aku. dan dana tu bleh di salurkan kepada aku...nyeh..nyeh...amboi...keluar mulut naga, masuk mulut buaya plak ek..

so sekarang cuma tunggu mr sony datang btl kan aje. Selagi tv tu kat bawah, x senang mata aku nk tgk tv. ade je gangguan. macam tgk cd cetak rompak pun ade. ttiba bleh muncul kepala budak...kenkadang x nampak tv langsung. nampak badan budak je...gangguan emosi sungguh...

No comments:

Post a Comment