Tuesday, August 17, 2010

Bila Tekak Dah Pandai Memilih..

Kadang bosan gak membeli kat pasar ramadhan ni. Bukan aku terlampau memilih..tapi bila rupa lebih indah dari rasa, camno??..tekak dewasa aku ni takleh nak terima. Kalau nasib baik, mmg sodap, klu x, mmg hampehh...last2  terlungkup dlm bakul sampah. Kan ke membazir tu...so last choice, mmg kena masak. Idak le aku msk beberat mana. Just a simple dishes...

siakap goreng + kang kung goreng belachan



cekodok pisang n tauhu sumbat ayam...

yek yo oo..aku masak balik keje...tp disebabkan tuntutan tekak yang dah makin pandai memilih ni, aku masak la gak...Yang lain tu aku  masak, selain tauhu sumbat tu je  yg aku beli. Aku tengok en hubby lajuk je mkn. Siap tambah, kira ok la tu. Idak le masakkan aku ni sesedap masakan chef otel. Tapi setakat untuk nk mengisi kantung perut aku n hubby, kira lulus la...owhh..sungguh memuji diri sendiri ni....

No comments:

Post a Comment