Tuesday, August 31, 2010

Blogger

S: K3napa suke berblog?
J: Sebab aku bleh luah apa yg aku rasa...

S: sejak bila pandai berblog ni??
J: Sejak jadik silent follower blog redmummy

S: siapa red mummy tu??lawyer??
j: takde la...dia blogger biasa yang luar biasa..Dh mcm artis pun ade. ramai 
   giler follower dia. ...kaching2 lebat hanya dengan berblog..lagi satu aku suke
   tulisan dia..dan aku suke handbag2 dia...bak satu blehhh???...

S: Ada ke org baca blog kau ni?
J: Entah le....kalau ada pun inchik hubby...itupun untuk betulkan ayat2 aku yg 
    kadang kedaung jalan ceritanya..

S: Apa yg dapat dengan berblog ni?
J: Puas..aku dapat luahkan apa yg aku rasa...Nk cakap kadang tak tluah...so, 
    tulis aje laa..Duit??..ade la 50 sen setakat ni...hik..hik..

S: Best ke berblog ni?
J: Mula2 tak tau nk tulis ape...tapi bila dah biasa, seronok pun ade..gian tu, 
    kenkadang...

S: Ade ke masa nak berblog ni?
J: Ade je...takkan bergossip ada masa, berblog xde masa plak ekkk..

S: Ade ke Idea nak berblog ni...
J: Ade. Byk benda boleh cerita...Kalau xde, diam2 sudahhhh..

Uishh..udah2 le tu mcm ngeng je bersoal jawab sendiri...tapikan mcm x caye aku ade blog sendiri..org nk dok kata aku syok sendiri, katala...no hal la beb...Cuma bila dh ade blog ni aku lebih rajin ngadap mr blue aku ni compare aku ngada tv...Nak buat camno, tv anak aku dh conquer...mak rela dalam paksa u.....

No comments:

Post a Comment