Sunday, August 8, 2010

Bila Cinta -Lagenda Budak Setan

'Bila Cinta' Lagenda Budak Setan Sountrack
Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Di tinggalkan cinta masa lalu
Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Dan ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkan ku
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Dalam harapan
Layankan perasaan jap dgn lagu ni. Tak dapat tgk movienye dapat layan lagunya pun ok. ya...aku dulu peminat giler novel 'lagenda budak setan' ni. dari novelnya sekeping2..sampai di compilekan jadi setebal2 tidak, semua aku dah baca. siap bleh feeling2 yang aku ni 'ayu'..walaupun tak berapa nak ayu sangat.ntah sape plak aku nak jadikan 'akashah' nye. sebab tu bila aku layan lagu ni aku bleh ingat sejibik2 apa yg aku dok baca dulu. rasanya dulu aku ada novel2 tu. tapi ntah kemana hilangnya yek...dah kena humban kot...tak silap aku, aku baca novel tu berulang2 kali...tak bosan ker??...ntah le..org kata klu dah suka, baca beribu kali pun aku tak kisah. dan bila cerita ni kluar, nak kata xcited tgk, tak jugak. sebab aku dah tahu jalan ceritanya. dari si 'ayu' tu sekolah sampai dia mati. kesian betul si 'ayu' tu la..isk..isk.. sangat sedey itu cerita....
yang ada kat aku sekarang, one and only 'kasyah...lagenda berakhir'. itupun tak abis baca. konflik memanjang. banyak giler kesinambungan cerita ni. kalah telenovela venezuela, indonesia yang beratus episod tu...makan bertahun nak abis tgk....tupun aku rasa ramai yg dok manggung kepala nengok...termasuk aku la tu...tp itu dulu ye..sekarang tidak lagi..kuasa la plak aku nak dok nunggu tiap episod....tak kuasa dahhh...

No comments:

Post a Comment