Wednesday, August 25, 2010

Ngantuk

Kompem aku mmg tgh ngantuk ni. Ini semua gara2 awek kecik aku yang bangun pukul 3 pagi. Aku terjaga bila dia merengek nk susu.. opkos la ayahnya yg kena buat. Bila aku terjaga, awek kecik aku tu hanya pakai pampers je..aiyokk..mana baju??..mana seluar??..ini mesti sorang tdo, semua ikut hayut.. Baju awek kecik pun x dan nk pakaikan....aku klu bab tdo, toksah cakap...Letak je pale ni, kompem terus hanyut. Lebih2 lagi malam tadi ayah si awek kecik  ni gi bukakkan cite ortomen....klu 15 minit xpe...mau dekat sejam. Tak habis2....Pening aku tgk ortomen reramai ni.

Demi kasih sayang yang meluap2 kat si anak, si ayah sanggup gunakan kepakarannya mendonload cite ortomen yang panjang berjela....mak aiiii..ape punya cite ortomen ni...byk giler ortomen ni...rupa itik pun ade....rasaksa pun bleh gaduh sesama sendiri. Kalau tanya nama sesekor ortomen tu, kompem aku dapat F9. Idak le ku kenal semua. Si awek kecik bleh plak mintak bukak kan cite ortomen tu lagi kul 3 pagi

mama nak  mos (pelat lagik tukan...otoman kosmo jadik mos)

mos sleep

mamaa, mossss

isk..kan gelap lagi ni..mos x bgn tdo lagi ni

mama!!!!

huh..mos dah masuk penjara dah....

senyap terus cik awek aku. Tahu ke ape tu penjara..gasak la..janji dia paham bahasa.. Degil boleh tahan. Mcm mama dia gak...sape la mama dia tu..last2 layan laa  kartun cicak  kat astro tu...ntah ape tajuknya pun aku lupa..janji ade cicak....maka jadik la aku tukang translate kat dia....suke sgt tgk kartun cicak tu yekk...mama bagi nakkkk???...eleh...mama pun  takut nk pegang cicak, nak bagi kat adek plak ekk..chit..alaaa...mama bukan takut, gelik sikit jeee.....

oke....mata sudah terang, moh le sambung buat keje...udah2 le tu nk berblog...karang ngantuk lagi, aku sambung berblog..kalau ngantuk lagi gak, jadik la aku sleeping beauty japp..zzzz.. :))

No comments:

Post a Comment