Friday, January 14, 2011

Pening Kepala Guling-Guling

Ini bukan kes sakit kepala yang betul2 sakit ya. Ini sakit kepala cari sendiri. tetiba aku bole pening kepala sebab tak sempat cari hadiah untuk ayah iman alisha@inchik suami. Idak le aku ni busy mengalahkan perdana menteri. tapi subsidi kereta dah ditarik balik oleh inchik suami. Alasannya aku kuat jalan2 shopping2... Biar dia je yg bwk kereta...mencikk tau..Kesiankan aku...sbb tu la aku agak sukar untuk berpoya-poya kluar cuci2 mata waktu lunch hour...

Lagi satu aku tak tau nak bagi apa...kusut memikirkannya..(kemain kusut aku yekk)...kalau boleh tak mau tanya..sebab jawapannya menyakitkan jiwa...maunya tak sakit jiwa, mintaknya iphone 4, takpun mac book air...tak ke aku bagai nak pitam sambil terguling2 mikir.....nyesal tanya...huh!!

ok2...kasi tenang ini jiwa...esok birhday, esok la pikir ek....pening pale akak dah ni......tapi aku tau inchik suami kompem paham yang isterinya ni mmg asyik serabut dan kelamkabut lagi kusut bila dok pk pasal hadiah2 ni. Bak kata dia yg penting janji u sayang i sayang u...awww....i lap u too la...




No comments:

Post a Comment