Tuesday, January 4, 2011

Entry Khas Untuk Puan Ina

29 Disember 2010 bersamaan 24 Muharram 1432 H, merupakah hari terakhir aku bersama dia.

Ini Adalah Entry sedey lagi menyentap mood aku harini....Jika tak lalu nak baca, sila ke blog org lain...biar aku layan syahdu hati aku ni kejap....akukan ratu sentapp...sob..sob




Nurfazlina Shabudin..

Best tak aku letak nama penuh???..hehehhe...ampunkan aku ina...Ya...29 Disember 2010 hari last ko dgn aku..Serius aku sedey gilerr...Yelaa...3 tahun ddk sesame satu opis...ko la teman aku makan pepagi, mkn tghari...teman aku gi beli pinggan mangkuk, pegi shopping, teman aku bila suami aku gi out station...makan sepinggan, minum secawan. Teman sekatil sebantal kalau  kena gi out station. Ingat tak ko kena marah dgn mak tun pasal golek2 atas katil..hahaha..itu antara yg aku takkan lupa....byak giler kenangan aku dengan kau.....vacation paling jauh aku pegi pun, aku pegi dgn kau...

Lepas ni dah xde dah semua tu...mesti aku sunyi tanpa gelak besarmu itu..Takde dh pot luck lps ni. Dan dah takde gak la org nk masakkan aku laksa paling super duper  giler sedap tu lagi. Mesti aku akan rindu kat ko... Ko nak pindah ni pun, aku nangis ....Tetiba ddk dendiam aku boleh sayu hati. Mengenang dah xde kawan time2 opis mcm ni. Sedey weii..sedey giler...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...............ntah dah berapa kali aku nangis....

Dan aku tau kau pun kekadang sentap ngan aku. Biasalah..akukan manusia biasa. Ko ingat tak aku pernah marah kau sbb jantina anak. Aku tau ko nangis. Aku pun tak tau nape dgn aku masa tu, Angin puting beliung ibu mengandung la katakan. Biasalah. Aku kan kuat marah...Ko je yang tahan dgn marah aku....Aku anggap ko mcm adek aku dah...Maafkan segala kesilapan aku ya...
Aku ni bukan senang nak rapat dgn orang. tapi bila aku dah rapat, aku sayang sangat kat orang tu. Setakat gaduh2 manja tu, biasalah. Kalau tak, itu bukan aku..hehehe

Aku tau agak sukar untuk kau besarkan adam sendirian bila berjauhan dgn ijan. Akhirnya doa kau di makbulkan. Aku akui aku agak sedih bila dapat tau kau dapat tukar. Tapi, apakan daya aku....


Walaupun melaka tu tak jauh mana, tapi dah tak sama macam dulu kannn...Xpelah..Ini semua untuk kebaikan kau sefamily..terutamanya adam..budak cebik tu...Berjauhan dengan suami adalah tidak bagus untuk produktiviti kau dan suami...hahahha....

Rasanya aku tak mampu luahkan semuanya..Sbb aku sedey sangat2..untuk sekian kalinya aku menagis lagi...sob..sobb..ttiba aku rindu kau...Terima kasih sbb jadik kawan aku......Kau antara yang terbaik pernah aku ada....


Apapun, moga kau success kat sana....Aku sentiasa doakan yang terbaik untuk kau.....Aku sayang kau, ina......




No comments:

Post a Comment