Tuesday, January 25, 2011

Dia Pun Sama..

Ya...mananya tumpahnya kuah kalau tak ke nasi. Yang terus masuk mulut tu lain kira ya...Oh siapa lagi kalau bukan aura kuat berangan aku menurun pada si anak..Gegirl la katakannn...

Kalau setakat sepit2 kat rambut tu, alisha tak berapa nak layan. Kerana beliau amat mengerti yg beliau tiada berambut sgt. sian anak aku. Sedo diri rupanya. Takpe2, rambut renggang2, jarang2 , sikit2 pun kamoo tetap comel dihati mama..ade paham!!!

Tengok!!..tak dinamakan berangan ke tu. Cincin ahli sihir aku pun dia nk rebut. Perasan comel lah tu!!!...Tau la jari kekecit. Tak macam jari mama dia yang montoks ni..huh..nyampasss...


 Jangan sesekali gatal2 tgn nak  ambik ye...mau keluar laungan, pekikan jeritan padu budak kecit rambut kontot ni.. rasanya mcm nk keluar gegendang telinga bila kena jerit...mama jerit, xmau dengar??..


 Sememangnya aku amat berbaik hati kasi budak kecik ni pinjam cincin aku. Aku kira berperikemanusiaan tidak berebut dengan beliau. Kecikkk je aku tgk dia pakai. Haloo..cincin 10 hinggit pun nk berebut ngan anak ke...xpe2...pakai ye, mama bagi. kalau hilang, mama claim ngan ayah..eh nape ayah???..alaa..inchik suami kan banker..akukan KEDEK...


No comments:

Post a Comment