Monday, January 10, 2011

Auwwww.....Terkejut Saye!!!

Gedik tak tajuk entry aku???...Tak gedik tapi getikkk...hheheheh. Anyway, thanks to inchik suami yang telah berjaya buat saya terkesima, speechless, tersyahdu, dgn suprisenya itu. Terkedu i kejapp...


Bee, mana biskut adek...


kat belakang kot....iman, mana biskut?? 


(si anak terus tkial2 mencari)


Xde la bang...


adaaa....cari laaa...


xde..dah cari dah xde..


biskut yang beli semalam tu, yang kaler putih tu..


laa..patut la tak jumpa...ituk keropok..bukan biskut laa..


haa..itu la itu..


(sambil  bukak dashboard) ..abanggggggggggg...... laaaaaa.........napeeeeeee........iskkkkkk...(tetiba aku gagap)...


Ape bee nih!!..(tetiba dia mcm nak hangin, saje nk menduga i la tu, mencikk tau)..


Alaaaaaa...........nape belikannnn...sedihnyeee....


laa..org dah bagi, amik je laa...tanda terima kasih..


Alaaa.....


isk,...amik je la...ckp je terima kasih..


Ehh lupa...terima kasih ya (masih dalam situasi malu2, taktaunakcakapape, blur..baik ckp terima kasih sebelum wajahnya berubah kaler..)



Ya...mmg aku idamkan. tapi tak sangka plak dapat awal...hadiah bufday katanya...uikk....bufday saye lama lagi laaa...Aku dengan tanpa perasaan bersalah pun tanya, "habis bufday nnt tadela hadiah??" dengan sopannya beliau menjawab "haa laaaa".....uwaaa....mana boleh.. bufday mesti ada hadiah...mencik tau..apapun tq yaa..

Muahh...muahh...love u so gedik2 laaa....

Erkk...tetiba teringat sambil tergaru2 kepala,....bufday inchik suami dah dekatkann..ape aku nak bagi??....isk...nnt la aku korek duit  tabung pastu baru pk nak beli ape.....

No comments:

Post a Comment