Tuesday, January 18, 2011

Minum Petang Di jalan Raya

Entry ini adalah untuk mereka yang rajin malas seperti saya. Biasalah, ddk dekat sejam dalam kete, mestilah ade aktiviti regangan mulut..Klu idak mmg aku hanyut sendiri....
Dulu, inchik suami agak jual mahal bila aku ajak singgah kat warung ni. Nyampass tau...alasan, ssh nk parking la, nnt ssh nk keluar la..iskk macam2...Biasalah pekan meru, kalau tak jammed tak namanya meru...

Tapi sekali dah mkn, ambikk... aku tak suruh berhenti pun dia gi berhenti..sedap ye bangg..tu la org cakap tak mau caye...org kata sedap, sedap laaa...tolong jgn  degil2 hokeyyyy...

Kat meja tu melambak makanan ada..semua ada..putu piring pun ada. Serba panas dari dalam kuali...

 
tempe goreng...5, RM2..mmg kenyang giler



paling ketara sedap tak hingathingat, ubi goreng ...goreng berempah tak silap aku. Sedap gilerr...lembut gebu mulus eh...tapi mmg sedap pun...cuma nak bg penambahbaikan je, sambal kicap. makcik tolong la buat sambal kicap, klu ade sambal kicap mmg meletop..baru la jawa...


Air secawan je ye. Xleh lebih. Membazir itu amalan syaitoonn..Belanja berhemah katanya...gilir2 minum ya...berebut??..xde2..paling kuat pun berebut dengan budak kecik tu..itupun kejap je..ala..x abis pun sebenarnya..berebut je lebih...





No comments:

Post a Comment