Friday, January 28, 2011

Misi mencari Swimming Suit Baru

Halooooo..bukan untuk saye ye...tapi untuk anak dara pingitan saya yang rasanya dah makin meningkat dewasa. Eh..dewasa ke??.. tak sesuai rasanya nak bagi dia pakai swimming suit ala2 gadis2 seksi kat miami beach tu. Terkedek2 je punggung kalau jalan. Aku yang tgk pun geram hokeehh...Untuk itu silalah tukar sebelum mata aku makin sakit dan perit tgk anak dara yang seksi itu.....Tapi sape soh beli bikini gitu bagai..aku gakkan??...chitt..oke2 mmg salah aku, soh cari yg baru la ye..

Misi bermula, macam biasa, aku kakishopping yang cerewet mula buat pilihan. Sambil2 pilih,  jeling price..klu mahal, kompem aku letak balik. Walaupun bukan aku yang bayar, tapi sangat tak berbaloi belikan anak swimming suit yg mahal..Amboiiii...jangan nk melawan tokey hoke!...

Masalahnya dok pilih baju anak, tapi mata ni dok jeling2 swimming suit ala2 muslimah yg sesuai untuk aku. Dalam hati mengharap agar inchik suami terbuka hati belikan saye satu..cehhh..mcm pandai berenang. Suruh masuk pool pun jerit2. Dah, buang angan2 tu jejauh. Malu je pakai swimming suit tp mandi kat area bebudak kecit. Dahlah rentikan le...

Kali ni cerita tanpa gambar. tak kose aku nk snap2 gamba time anak dok merengek guling2 nk mainan yang harganya ngalahkan stok2 handbag aku tu. sebagai seorang ibu, tgn amat la pantas jika anak mula buat perangai. So, baik aku diamkan je. layankan perasaan sendiri dok pilih baju anak sambil menahan sabar yang ada. Lain kali aku kasi tepek gambar hokeyy...






No comments:

Post a Comment