Tuesday, February 28, 2012

Opsss...31 Dah Rupanyaa...

Aku rasa macam baru semalam aku celebrate birthday yang ke 17..tetiba dah kena celebrate umur yang ke 31..erkkkk...tetiba terasa tua...oh tidakkk...

Apapun alhamdulillah aku dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki...diberi ketabahan hati dalam menempuhi segala masalah yang datang...walaupun kadang kala hampir jatuh tersungkur...alhamdulillah diberi kekuatan untuk bangun semula..Syukur pada mu Ya Allah...

Takdepun acara tiupan lilin bagai...kek pun yellek..aku tak berapa suke makan kek, so, tak kisah lah sangat pun...cukup sekadar inchik suami belanja makan. Tapi yang bestnye bila sampai kat rumah, tetiba inchik suami buat suprise......sebenarnya tak mengharap pape...tapi kalau bagi, terimalah dengan hati yang suke lagi gedik la kannnn....kannnnnnn...(sape jelah yg hatinya tak gedik bila dapat hadiah...terutamanya aku la kann)

Yang pasti bila dapat hadiah tu, aku jerit sampai aku rasa jiran sebelah rumah bole dengar aku menjerit..nasib baik jiran-jiran i takde..huhu..selamat..biasalah dah sukekannn...lupa diri kejap...hehehe..


Sangat like ape yang ade di dalamnya...hehehhe...terima kasih inchik suami...rasa nak kucup dahi banyak-banyak kali je..erkkkk...hehehhehe...love u ketat-ketat la darling..*bila dapat hadiah, time tu la panggil darling kannn*

Apapun..terima kasih banyak-banyak...terharu pun ade nih...sob..sob...



No comments:

Post a Comment