Friday, March 2, 2012

JJCM-Tree Steak House Sg Buloh *bersama org baru*

Jangan nak spekulasi sangat baca tajuk entry ni ya...orang baru yang aku maksudkan bakal adek ipar aku...makin bertambah family aku tahun ni...alhamdulillah...mak mesti suke kannn...yela, tahun ni bakal dapat menantu sekali 2...fuhhhhh...berpeluh tiak nak buat dua majlis setahun....mcm aku plak mak pengantin ekkk..ayah lagi tak bole blah...ade ke dia pi kata aku yang nak sanding hujung tahun ni *sebenarnya dia tersasul*...ehhh..jgn buat pasal...bulat mata inchik suami tgk aku...hahhahahha...

eh...lari tajuk plak .....
Jom makannn...nak kata selalu aku makan kat sini, tak jugak...tapi sesekali teringin, mmg kat sini yang aku pegi...tapi tulah, parking sikit punya payah...pandai-pandai la cari parking bila ramai yang makan kat situ..



Taraaa...Semua aku rasa macam sedap....tapi balik2 aku pilih menu yang sama...tak guna gak tunjuk kat aku menu kannnn...



kuah yang melimpah ruah banyak tu yang sedap gilersssss....


Ini inchik suami yang punye...disirami dengan dua jenis sos..ape rasanya pun aku tak tau...sbb kusyuk sgt makan steak yg kat depan mata tu kannn


Yang bertanda kat pipi tu adek aku...ally..itu bukan tanda lahir ya...tanda kena minyak panas...dia kata tu bukti rajin ke dapo..bole???...yang bulat tu tak yah cakap..itu semestinya iman alisha budakbulatkuatmakan telo.....


jeng-jeng...itulah orang barunya...bakal adek ipar aku...macam budak sekolah pun ade...padahal umur bawah aku setahun...lepas ni bole tuntut ilmu macam mana nak kekal awet muda dengan dia...agak skema orgnya..sian selalu kena buli ngan kami nih...hehehhe...sian dia...ke masih malu2 lagi...ke lps ni kitorang plak yang kena buli...erkkk...


malu ehhhh....hahhaha....takpe2..akak fahammmm.....

kepada inchik suami, terima kasih sbb belanja makan lagi....walaupun sedang berdiet, ku telan jua apa yang dihidangkan depan mata....
tolak batu dgn kayu jek...

No comments:

Post a Comment