Friday, February 3, 2012

Panggilan Dipetang Hari

Hahhahahha..awwwwww......sebelum tu nak gelak gatal dulu...

Sebenarnya aku ade terima panggilan dari satu company kosmetik...panggil untuk fotoshoot..awwwww...mcm tak caya....masa hantar penyertaan, ingat sesaje je, memain, saje test market...lagipun aku guna product tu...tunggu dah lama..last2 diorang call..huhu...yang paling seronok, time untuk fotoshoot tu aku masih dalam waktu mc....untung la kannnnn...tak perlu ambil cuti...tapi inchik suami la kena anta aku...inchik suamiiiiiii...plisssssssssss anta saye ye...sesat saye nanti.....plisssss..plissssss....

Syarikat kosmetik ape??...nantilah aku bagitau ya..benda dah jadi, baru bole bagitau...hehehe..kena minta izin inchik suami dulu..kalau dia kata ok, aku lagikkk la ok...muehehe..
masih dalam mood gedik tak percaya ni...wink..wink....



No comments:

Post a Comment