Thursday, June 2, 2011

Aku dan Galaxy Tab

Kepada inchik suami jgn gelabah sgt jika membaca entry dan tgk gambar saye ini...Ini bukan saye beli secara on9 dan bukan dibeli tanpa pengetahuan inchik suami seperti mana saye membeli baju2 kurung saye  ya..Ini BUKAN KEPUNYAAN saye ye...cuma verangan2 jekk..

Sebenarnya sedang cuba mewujudkan keserasian antara aku dan galaxy tab..manatau, kot2 terbeli..ehh..takde2..inchik suami, tolong jgn nak jegil2 mata kat saye ye.....


Macam jakun sgt galaksi tab tu aku tepek kat telinga..Ya, baru aku tau guna bluetooth..Sgt kesian aku kannn..maap la klu saye  ni agak ketinggalan zaman bab2 gadget ini....hahhahahha..sgt tak bole blah klu tepon beso gabak tu tepek kat telinga...Dari jauh org tau aku tgh bergayut....hahhaha..ehh..maafkan saye sbb kutuk galaxy tab ini...hhehehe

No comments:

Post a Comment