Thursday, June 9, 2011

Rasa Macam Nak Tampar Lelajuk Je

Maaf la kalau tajuk entry ni macam hape je...tapi tu la, itu la perasaan aku sekarang kepada org yang dok panjang tgn ni. dalam bahasa lainnya, MENCURI!!. Masuk ni dah 3 kali dah....Sgt hangin ya...Ingat aku ni bank???...Tak ke rasa macam nak tampar lelajuk je??..Sgt emosi aku sekarang ni.

Ya, silap aku. Silap aku yang terlalu percayakan persekitaran aku ni. Aku ingatkan selamat, rupa2nya hampehh..Dan makin menjadi2 plak..Dah tu tau plak mana aku selit duit. Pandai sungguh ya...ya, sekarang kamu lepas..lain kali aku tak tau....anggap je la bukan rezeki aku....

Aku tak nak tuduh sesape..Penat dah nak pikir. Bukan dapat balik pun..buat panas hati je kalau ingat ...Penat dah nak nangis sebab duit hilang nih....kalau muka ko berubah jadi Kak Limah, aku tak tau...ayooooo...

Pesanan untuk diri sendiri..tak semua org kt bole percaya...So, hati2 lah lepas ni...mmg aku heret je handbag aku ni kemana aku pegi....

Senget punya pencuri...kalau aku dapat, mmg aku ketuk pakai sudip...

No comments:

Post a Comment