Monday, June 13, 2011

Ape kena Dengan Aku Ni???

Aku pun tak tau kenapa dgn aku ni??. Ntah mende yang aku pk. Aku beli paste mee bandung, aku pi tinggal plak kat kg. Nak pusing balik ke rumah mak masa tu, mak pun dh keluar. Dah tertinggal tu, dh la. Terpaksa aku cari yang lain. Yela org dah kirim kan. Macam tak sedap plak...nasib aku masih di area muar jugak.... Dah cari yang lain tu, ok la. Lega. Harini, bila aku sampai opis, baru aku perasan yang aku beli untuk kali kedua tu bukan paste mee bandung. Rupa2nya paste mee rebus. Adehhhh...kenape dgn aku ni?????

Nasib baik la plak sepupu aku yang kebetulan nak balik ke bangi, singgah umah mak aku. (masa ni aku dah sampai rumah tanpa sedar yang aku dah beli paste yang salah). So, mak aku kirim pada dia je la paste mee bandung yang tertinggal tu. Hadoii.. mmg nasib baik. . Takkan org kirim paste mee bandung aku nak bagi paste mee rebus???..Ape ntah yang aku pk masa tu. nampak sgt aku tak fokus. Meraban. Tula, pikir lagi bbyk, tu yg meraban yang bukan2 tu. Ape aku pikir??..ade la, takkan semua aku nk tulis kannn..kasi simpan sikit sudahhh..kalau cerita pun org tak paham...

So, harini juadah berbuka puasa aku adalah mee rebus. Kepada Inchik suami, tolong jgn tanya kenape tetiba isterimu ini masak mee rebus...titik...

No comments:

Post a Comment