Monday, March 28, 2011

Orang Yang Menyintai Kamu

1)Orang Yang Mencintai Kamu Tidak Mampu Memberikan Alasan  Mengapa Dia Mencintai Kamu. Yang Diketahui Olehnya, Dihati Dan Dipandangan Matanya Hanya Ada Kamu Satu-Satunya.

1)Biarpun Kamu Telah Mempunyai Teman Istimewa, Dia Tidak Pernah Peduli. Baginya Yang Penting Anda Bahagia Dan  Kamu Tetap Menjadi Impiannya.

3)Orang Yang Mencintai Kamu Selalu Menerima Kamu Apa Adanya Dihatinya Dan Dimatanya Kamu Selalu Menjadi Yang Tercantik Walaupun Mungkin Kamu Merasa Berat Badan Anda Sudah B+.

4)Orang Yang Mencintai Kamu Selalu Ingin Tahu Tentang Apa Yang Kamu Lalui Dan Ingin Tahu Kegiatan Kamu Sepanjang Hari .

 5)Orang Yang Mencintai Kamu Akan Mengirimkan  Sms Seperti “Morning” “Take Care” “Gud Nite” Dan Lain-lain Walaupun Kamu Tidak Pernah Membalas Smsnya. Sebenarnya Kiriman Sms Ini Menyatakan Cintanya Dalam Keadaan Yang Berbeza, Bukan “Aku Cinta Pada Mu” Tapi Berselindung Pada Ayat Selain Kata Cinta.

6)Orang Yang Mencintai Kamu Bertindak Lebih, Seperti Saudara, Seperti Seorang Kekasih. 

7)Orang Yang Mencintai Kamu Selalu Melakukan Perkara-Perkara “Sengal” Seperti Call @ Sms Kamu Di Tengah Malam. Sebenarnya Ketika Itu Dia Sedang Memikirkan Kamu.

 8)Orang Yang Mencintai Kamu Selalu Ingin Berada Dekat Dengan Kamu Dan Selalu Ingin Menghabiskan Hari-Hari Bersama Dengan Kamu.

9)Orang Yang Mencintai Kamu Akan Terdiam Sesaat Ketika Sedang Bercakap Di Telefon Dengan Kamu Sehingga Kamu Menjadi Bingung Sebentar. Sebenarnya Saat Itu Dia Sedang Gugup Kerana Kamu Telah Mengeggarkan Dunianya.

10)Orang Yang Begitu Mencintai Kamu Tidak Pernah Memaksa Kamu Memberinya Sebab Dan Alasan Walaupun Hatinya Meronta Ingin Mengetahui, Kerana Dia Tidak Mahu Kamu Terbeban Dengan Karenahnya Saat Kamu Pinta Dia Pergi Tanpa Menyalahkan Kamu Kerana Dia Benar-Benar Mengerti Apa Itu Cinta.

11)Dan Jika Kamu Cuba Menjauhkan Diri Daripadanya Ataupun Memberikan Reaksi Menolak, Dia Akan Menyedarinya  Dan Menghilang Dari Kehidupan Kamu Walaupun Hal Itu Membunuhnya.

12)Saat Kamu Merinduinya Dan Ingin Memberinya Kesempatan Dia Akan Selalu Ada Menunggu Kamu Kerana Sebenarnya Dia Tidak Pernah Mencari Orang Lain Dan Sentiasa Setia Menunggu Kamu. 

Saje nak share..hasil copypaste dari fb...adakah ini boleh dituduh menciplak, kalau ya, maafkan saye..ini adalah ciri2 org malas nk tulis pape kat blog...so, kongsi2 je ape yg ada...


No comments:

Post a Comment