Tuesday, March 8, 2011

Ngigau atau Mamai????

Oke, xyah banyak cerita. Ini mungkin akibat mamai atau ngigau yang buat aku lupa diri kejap..

Apedia??..macam ni, pagi tadi punya la sejuk tak menahan..Biasalah hujan..bila hujan sejuknya pun sungguh luar biasa la kann..Dalam pada sejuk2, mamai2 tu aku kejut inchik suami (hah!..pikir ape tu??)..."abang matikan aircond"...huk????..Tetiba aku mcm sentap sendiri...Bila masa pulak bilik aku pasang aircond???...Serius aku malu sendiri...Rasa nak gelakkan diri sendiri pun ade.....Aku cerita kejadian aneh itu pada inchik suami, terus terang dia gelak kat aku....Cesss...Tido berkipas pun tak tahan..inikan pulak nk b'aircond bagai.....


Dan sesungguhnya aku nak gelak guling2 bila ingat balik statement lupa diri aku tu...hahhahaha...tak bole blah betull..

Moralnya, jgn mudah lupa diri walaupun anda sedang tidur....




No comments:

Post a Comment