Friday, March 4, 2011

Coklat Punya Cerita...

Macam biasa, hari jumaat adalah hari shopping bagi wanita2 yang bekerja. Maklumla, rehat lama. So gunakan la sebaik yang mungkin. Ha laa, mcm aku, jumaat je masa untuk berjimba..sbb masa ni je la aku bole guna kereta...hehhehhe..

Tempat wajib setiap jumaat, SACC Mall...Biasalh cuci2 mata..sambil raba2 duit dalam wallet, pastikan cukup untuk memenuhi nafsu bershopping ku ini...Baju, sentiasa ade sale.. Manjang aje salenyaa...lemas dada aku tgk..huishhh...

Jalan punya jalan, terserempak booth kecik comel yang ada macam2 coklat..Actually, bukan macam2 jenis la..Just macam2 rupa..cantek dan comel..Aku dgn opismate aku ddk kat situ membelek dekat setengah jam..Belinya bukan byk mana pun..Biasalahkan..perempuann...Macam tak biasa!!!..(untuk sesi begini, better jgn bawa inchik2 suami....kalau bawak, mmg mencari  nahas..)

Tuan punya booth yang peramah...Aku tanya satu dijawabnya berbelas2..macam sesi taklimat di kilang coklat je jadinya....yang pasti bukan dia yang buat la..

Banyak giler coklat2nya..Nak lukis wajah2 anda sekalian pun bole..yang tahan sampai 2 tahun pun ada..pilih aje nak yang mana..

Untuk buah hati pengarang jantung saye.....

Untuk dia yang saye cinta kuat2...

Untuk dia yang ada dalam hati saye rapat2.......

Wahhh..kemain jiwang tak hingat...Ha laa...aku ni kekadang layan gak feeling2 jiwang nih..Walaupun spesis ganas, tapi dalam ati ada taman..chiitt....ingat ape, adnan sempit??..

Bohong la kalau aku takde beli untuk aku sendiri...mesti la ada kannn..Orang tak belikan, beli untuk diri sendiri pun ok ape...hehhe...mana??..adeeee...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



Melampau kannn....ni kalau org bagi kat aku, kompem terharu sampai tahap meleleh air mata..Disebabkan xde sape nak bagi, so, dgn perasaan tak berapa nak malu, bagi la kat diri sendiri..Sendiri bagi, sendiri tersipu2 malu...boleee????

No comments:

Post a Comment