Friday, March 18, 2011

Half Day La Pulak...

Boley tak nak kata yeyy..yeyyy sbb half day arini??..Tapi tak yeyy gak bila half day sbb anak demam. Bukan sebab nak gi horneymoon shoppingmoping ye.  Alisha demam dari malam tdi. Ikutkan aku nak cuti jek. Tapi memandangkan byk mende tak settel kat opis tu, so terpaksalah aku keje dalam terpaksa. Bos2 yellek..so, agak harmoni gak kerja pagi ni. Dengan tenang dan pantas aku siapkan ape yg ada...

Inchik suami terpaksa bwk alisha gi opis. Tak sampai ati nak anta kerumah pengasuh katanya. Yela,anak sakit kann..So ptg, turn aku plak capai dia bwk balik umah. Dgn inchik suami sekali aku bwk balik. Bole??..

Aku ni bukan bole tgk anak sakit..x pasal2 aku yang ikut sakit sama....sape je nak jadi bahan bulian aku. Jadik askar mama dalam membuli inchik suami...sunyi sangat hokehh.... 

Anak mama, cepat2 sembuh ya. Nanti mama soh ayah bwk kt jenjalan. Hokehh...Kite shopping sesama ye. Kite pau ayah sampai pitam...hehehe... Dah, cepat sembuh...mama syg awak sangat2.....



No comments:

Post a Comment