Wednesday, February 23, 2011

Suprise!!!!!

Sape tak suke kena suprise kann...Ha laa...suprise yg best2 la. Yang tak best tu, saye tak mau hokehhh!!..Dimaklumkan yang bufday mejangkau 3 series aku ni minggu dpn jek..isnin yek..Tapi tulah, dah namanya suprise, dapatnya pun awal...muahahha...gelak jerit2 aku bila dapat...

Inchik suami balik keje buat muke ketat..sakit kaki katanyaaa...ok, fine. Aku paham. Drive jauh..Lepas tu tetiba, mintak kopi..Aik, tak pernah2 mintak kopi balik keje, mintak kopi?...ok, layankannn....Lepas tu, mintak amik charger laptop plak..adehhh..ye.ye..sebagai isteri yang mithali, aku gagahkan diri panjat tangga pi amik. Bukak pintu..taraaaaaaaaaaaaa....hadiah cantek terletak atas katil..Nak marah terus tak jadik..muahahha...

Sgt sweet kannn..

Aku ape lagi...jerit2 mcm setengah sawan sbb suke...bole??..Aku kalau suke,mmg bangsa yang suke jerit jerit. Hehehe..hal ini telah maklum oleh inchik suami..Nasib baik dibagi kat umah..kalau kat public?, mau rasanya aku yang kena jerit balik dgn inchik suami...

Inchik suami, aku tgh jerit2 kesukaan, dia buat muke ketat..konon xde pape berlaku....Cesss...Nyampass i tau ... xpe2 .. nyampas tapi sayang........ .ooo..dapat hadiah, sayang la ekkkk....hehe...


Walaupun inchik suami kata harganya tak seberapa, aku tak kisah.........Janji ikhlas...Ni yang nak sayang kuat2 nih...Anyway, tq soooooooo much for the present......................tak dapat Anya Hindmarch, ini pun oke .............. janji ade bau2 paris..muahahhah.... perasan!!

Terima kasih daun keladi, tgh tunggu sesape nak bg lagi, kalau tak bole bg by hand pun xpe, by post pun saye terimaa....hehehhe....

Yang penting, saye sgt gembira  harini...yehaaaaaaa.....thank youuuuuu.....muaxxx..sayang kamoo..


No comments:

Post a Comment