Saturday, November 6, 2010

Anya Hindmarch!!!!

Tetiba aku mula buat perangai. Perangai yang buat inchik hubby membesokecikkan matanya yang tak berapa beso tu. Aku bukan penggila barang berjenama. Jauh sekali yang harga yg boleh membuatkan aku rasa nak pitam. Lagi pun aku mudah jemu kat handbag2 aku tuh. Soriii...i bukan seorang yg setia pada handbag ya..Tapi yang ni, buat aku terpesong sikit....awwww....

Masalahnya sekarang, ttiba plak aku rasa mengidam kat satu handbag ni. Eh...kalau mengidam masa pregnant kompem dapatkan. Yela, kalau tak tunaikan kompem air liur ank meleleh sebab pemintaan tak ditunaikan. Tapi takkan nak tunggu pregnant kot. Giler kejam....


Anya Hindmarch...idamanku ...


Cantekkannn...giler comel...muat la nak sumbat beg make up, pampers , susu anak bagai...dah terbayang2 dah ni aku dok kelek menda ni kehulu kehilir..wahhh....tak hingat punya berangan ek. Sabo ye inchik suami.... Isterimu bab berangan memang superb...dan kalau tetiba benda ni tertenggek atas meja makan kat umah tu, harap maaf kan la ye...

Ape????..nak bagi untuk birthday tahun depan???...ish..susah2 je (sambil  tutup2 muka terpisu2 malu..)..awww....i loikeee...sumpah aku sayang kamoo...wahh dan2....


No comments:

Post a Comment