Wednesday, February 23, 2011

Muntah-muntah

Baru semalam cerita pasal teringin nak ber'baby' lagi. Harini dah muntah2. Sungguh ajaib...Tapi yang muntah2 tu bukan aku ye. Tapi si cha. Pukul 3 pagi aku terjaga dgr dia muntah2. Keluar semua susu yang dia minum...Iskk...Batuk dia tak berapa teruk just tekak still tak bole terima apa yg masuk kot...Hopefully dia tak kena toncil. Maklumla dulu dia pengidap tegar penyakit tu. Dah besar sket ni je dh kurang. 

Sakit tekak sikit2 xpe la sayang ye..so harini dengan rasminya aku amik cuti. Pepagi subuh aku dah bagi tau bos aku. Nasib baik dia paham. Hopefully disampaikan kepada bos besar. Kalau bos besar faham, syukur ..Kalau tak paham pun xpe. Nanti saye bawak anak saye, bos jagakan ye..tolong tadah jika dia vomit lagi..sekian..terima kasih...



pstt..pstttt..malam tadi mimpi pregnant n menyusukan anak.....apakah??..hhehe

No comments:

Post a Comment