Saturday, February 5, 2011

holidaayyyy....part 2

hahaha..Ngalahkan ape je bila ade Part 2..Ala, malas nk buat entry pepanjang..

Hari kedua ktorang menjejak kaki ke langkawi..dalam kepala aku hanya pk 1, shopping, shpping dan shopping..isk, pompuan mmg suke shopping eh??..eh mesti la...terapi youu....

Kalini byk cerita pasal mak mata belalang...panas la..aku ni tak tahan panas..kenyataan meluat yg selalu keluar dari mulut aku, "isk panas la...taksuke2..sunburn laa"..rasa mcm nak tampar kannn.....muahahha


yeahhh..masa untuk naik feri...si kecik ni mula cranky..biasalh, pukul 7 pagi dah kena gegar bangun. mau tak naik hangin...sabo ye nak...so, bila dh mula buat muka, aku jd tukang pujuk..cewahhh...akukan mithali...


ya, macam bibik gendong anak ..eh, bukan aku mmg bibik ke....

Terus menuju ke makam mahsuri...al fatihah untuk beliau...

inchik suami kata mcm nk tampar2 je muka kat tingkap tu...mengada sungguh katanya....muahahahha...maap la yek..inchik suami tu klu gurau mmg kasar..tapi, i dah tak amik ati dah..kebal kononnya..dulu ade gak seperiuk dua mkn ati...sob..sob..eh emo la plak...




Telaga tujuh..eh, akukah puteri kayangan yg nk pi bersiram tu..ehhh...bukan eh......muahahah...

takdela sampai kat telaga tujuh..tak larat...semput nak panjat tetinggi..

Makan time....not bad..sedap dan bole tahan la jgk hargaya..tapi klu mkn tetiap mlm ade yang tak tahan nnt...hehhe


Brppp..alhamdulillah...tersadap kekenyangan aku...

ok, settle dah cite pasal holiday...shopping ape???..xde sgt. Shopping coklat je yg melambak...Nak shopping yg merapu meraban, tunggu next trip k...hehe..

Anyway, thanks to mr hubby sbb bwk kami makan angin sampai beliau naik hangin...hehhe.....

No comments:

Post a Comment