Sunday, February 6, 2011

Jgn Marah Aku Key!!

Hah!!..tu nak marah aku la tu..kata dera anak..owhh tidak2..saye tak mendera..tapi anak itu sendiri mohon untuk didera. Kalau tak diikutkan,mau menangis macam nampak antu...so layankan aje kehendak dia...

Dah macam buruh paksaan dah aku tgk..


Berat sama dipikul, ringan sama dijinjing...



Yang penting dia happy..gasak la nak angkut ape...janji senyapp..Aku?..aku kalau ke ikea mmg sentiasa happy, sambil berlenggang mak limah cuci2 mata, kait2 apa yang ada...sampai kat kaunter, inchik suami geleng kepala...hahhaha...


Bahan upahan setelah penat jadi buruh mengangat karpet...
Tutti Fruitti ini adalah wajib tiap kali aku kesana..sgt sedap key..tak perlu byk..satu mangkuk cukup...Share 3 beranak..Makan berebut adalah nikmat bg kami...lagi si anak tu menjerit, lagi sedap aku kaut...hahahha...kejam takk...


Takdenya dia nak peduli org keliling...penat sgt agaknya..tulah sape soh angkat..sok klu mama beli almari, tak nak tolong angkat sekali ke???....




No comments:

Post a Comment