Wednesday, October 6, 2010

Masa Untuk Sibuk

Aku dah mula busy...aku suka..aku suka...at least dapat la melupakan duka lara di hati..apebenda yang aku merepek ni...heheh..idak le duka mana...biasalah..aku kan ratu sentapp...



Bulan bermulalah episod sibuk menyibuk  @ busy dalam opis  aku. Termasuk inchik hubby..Dia dengan program2 yg opis dia anjurkan..Ehh..program makan2 xde???..jemput la saye ni sekali..bleh tumpang semulut..amboii...soh mkn suke ekk...sape tak suke makan??...Aku mungkin tpaksa stayback untuk siapkan keje2 urgent yg tgh menimbun. Tapi serius mak tak kisahh...Lagipun aku bleh angkut sekali awek kechik aku tu sekali...sediakan air susu 1 kotak, biskut sebalang, air masak sebotol..opss..tidak dilupakan tv series upin ipin..kasi beliau leka...pandai mak kau ni ye chah...mesti laaa....

Itupun, pantang aku ilang kejap. Aku masuk bilik air pun dia bleh melalak bagai nak pitam..Aiyakkkk...mama tak pakai pampers macam kamu yg boleh shhhhh merata2..Tapi aku rasa dia ok...ok sangat. ..sungguh memahami mamanya yang tgh busy ni. Just pastikan keperluan dia cukuppp... Terutama mama singa dia ni mesti ada dpn mata....

Janji dia tak kaco keje aku, itu pun dh kira oke. Sayang awak la..Nakal2, mama cubit nak??  "awwww..nanak..atit"..pandai pulak menyahut bila aku agah nk menyubit... belum cubit dah jerit. Itu kes nak selamatkan dirilah tu...

Mama work, nnt  mama bagi upah sbb jadik good girl ya...Kalau nak up sket, minta kat inchik ayah ye, kaching2 ayah lebat sikit..bleh plak gitu ekkk..eh bolehhhhh..:))

No comments:

Post a Comment