Tuesday, October 12, 2010

Aku Yang Berangan Di Pagi Hari


Macam mana aku tak kata aku ni berangan....sampai handbag pun bleh tertinggal...itu antara barang penting yang sememangnya aku takkan lupa.Tapi silap aku gak, aku letak bukan kat tpt selalu dan ingat inchik ai akan ingat semuanya..hehhehe..mmg kompem silap aku laa..yang aku ingat pepagi buta aku dah set kat pale ni nak siram rumput dpn umah nun. Kuning sudahh..sian aku tgk....


abang, handbag bee ada amik tak?

handbag?..abg dah angkat semua beg kat atas meja td..termasuk beg putih bee tu

isk..itu beg lain..abis, handbag bee, abg ada amik tak?

ntah ek..xde la kot..


Nasib baik la belum jauh, kalau dah sampai opis, mmg xde nya inchik ai tu nak pusing balik. Jauh tu 45min nak balik umah. Kirim salam la kalau aku buat perangai nk minta pusing balik..


Aik, sue, patah balik?... ape yg tertinggal lagi tuu..

ni ha..(sambil aku tunjukkan handbag aku yg cantek molek tu)

huh..tido lagi  la tu, sampai tertinggal, hah zam, dia tido lagi tu..gi mandi kan biar sedo sikit...


Chittt..kena sedass aku dengan inchik jiran yg tgh dok siap2 nak gi keja..aiyya inchik jiran, saye terlupa laa...saye ni kuat berangan...dan yang paling penting inchik ai xde merubah mukanya jdi rasaksa bila aku minta pusing balik...hehehehe...selamat2..tocey darlingggggggggggg...

2 comments:

  1. itu incik jiran sgt kureng acem kan... kim slm kt bini inchik jiran tu eh.. compom dia tgh tido dgn lena nyeee...yeehaaaa

    ReplyDelete
  2. hahahha...terkena sebijik pepagi buta..mencikkk i tauuu...mesti la compom dia tgh tdo lena..senyap sunyi umah tanpa jeritan dia dan rasaksa2 comelnya ituu...

    ReplyDelete