Wednesday, October 20, 2010

Dua Buku Tanpa Henti



Macam nak lebam aje mata aku baca novel ni back to back. Penuh dengan jerit perih..mana taknya, kena kejor dateline nk pulangkan buku ni. Alaaa...tak jauh pun..umah cikjah sebelah ni je. Tapi memandangkan dia soh baca lelaju, (maklumla dia pun pinjam dr sis dia gak) makanya terpaksalah aku bersengkang mata kerananya..

Dengan itu, berlakulah sedikit pengabaian kepada inchik hubby dan si awek kechik...Dah terdengar desas desus dari inchik hubby dah ni...iskk...ssh gak tu...

Tapi tulah aku..bila nak start baca, mmg payah. Tapi bila aku dah mula feeling2 yg aku ni heroin dalam cite tu, mulalah aku jd macam ketagih..(.isk...buruk beno ayat.)..selagi tak abis baca, selagi tu aku tak berenti..untuk itu inchik hubby kena terima seadanya saye ye.. ( wahh!!!...ayattttt..)...itu antara kegilaan aku selain dari shopping....:)) ..redhokan aje laa....





pesanan khidmat ringkas utk cik jah,

--> pstttt..psttt...klu ada stok novel baru, jgn lupa lantingkan pada aku sekali ye....hehhe

No comments:

Post a Comment