Tuesday, October 12, 2010

Lompat Jangan Tak Lompat...


Dah lama aku mencari menda ni. Semestinya untuk anak dara aku la.  Untuk aku pun boleh gak...sesekali nk lepas gian..... Bouncing deer ni aku ngidam dah lama. Puas la ku gogel kat internet.. Jumpa yg oke, tak mau reply la plak tuan punya kedai. Ada tu, amat laaa terlampaunya mahalnya. Baik buat beli baju aku. Aikk...dengan anak pun berkira. Bukan berkira..berlanja berhemah katanyaaa..

Akhirnya aku jumpa gak kat Fitness Concept. Tahan dada sambil berdoa jgn la melampau mahal..Tapi mungkin dh rezeki anak aku, akhirnya, dapat gak aku dia haiwan peliharaan ni..





Kemain pulun ini mama ayah nak kasi gumuk ini pet....Punya la pulun ngepam, ttp tidak berjaya..Akhirnya inchik ai berjaya gak. Rupa2nya kena cabut dulu penyumbat kat badan bouncing deer ni. Punyalah pandai, pam kat penyumbat dia. Mmg la tak masuk angin. Nak naik angin ade la...grrrrrrrrrrrr...sungguh beremosi ketika itu...




Ini aksi awek kecik aku dengan pet baru dia. Dia tak pandai  lagi nk bounce . Kadang aku yg kerjakan pet dia ni. Aku ddk dpn, awek kecik ddk blakang. Jgn lupa peluk mama kuat2 ye....mama nak bawak lompat keliling umah ni..Ini menyebabkan inchik hubby hanya menggelengkan kepala tgk perangai isteri dan anaknya ini...peace  abang...bee tau abng pun teringin gak kan..kan..kannnn..alaaa...malu malu plakkkk...:))

No comments:

Post a Comment