Thursday, October 14, 2010

Majlis Dia Bukan Majlis Aku

Apapun aku nak ucap tahniah..tahniah dan tahniah khas buat sepupu aku ni..tak sesia lama bercinta..Sebenarnya mereka ini bertunang masa raya lps. Tapi aku yang malas nak post je.Blehh plak malas  ekkk...Bleh..blehh. Itu yang menyebabkan kelewatan tu...Kira backdated la ni...

Rombongan cik kiah yang baru sampai

Sesi pengucapan awam dari pihak lelaki kepada pihak perempuan...

Mengganggu sungguh inchik cameraman ni..

Wahhh..wahhh...sangat la gembiranya mak sedara aku ni ddk disamping bakal menantunyaa..Ala..ala..tomeyynyee...


Sebahagian dari ahli rombongan yang dok pot pet tak sudah2..yelaa..setahun sekali jumpa...katanyaa...



        Dimaklumkan bahawa semua anak dara kecuali aku....

Ini sepupu aku..serupa tak rupa kami...Acik, anak kau dah nak masuk 2...aku???


 Menggedik kat pelamin orang..


Anak2 yang bosan menuggu mamanya yang dok menggedik, soksek2 tanpa mempedulikan kebosanan si anak..

Sesi mengisi perut yang menari2 minta diisi..

Ini hasilnya bila dah kepenatan..ngalah dia yang bertunang...Ntah siapa yang dia call sampai bleh ttido....

Apapun tahniah la...sori la inchik padil. Gambarmu tiada. Biasalah, kalau dekat biasanya yang lelaki tak ikut. Tu yang gambo dia xde. Yang ada hanya gambar tunangmu yang gebu itu..untung ko ekkk..suke la tuuu...Tunggu bulan 12 ye..wink..wink...

No comments:

Post a Comment