Monday, August 9, 2010

Pembantu Baruku...

Bukan senang sekarang nak ade pembantu rumah sekarang ni. Mahal pun yek..Banyak songeh pun ye gak....Dan ini pembantu  baruku...ini pun keje sementara. Ikut dan. Ape yng dia nak buat, dia buat..dan kadang2 aku yang kena marah. Ade ke patutt??...Mcm  biasalah..dia mmg suke kalau tolong aku lipat kain...mmg pepadah rajin anak daraku ni. ..dan dia hanya akan lipat baju dia je. Ye la baju diakan semua kecik2. Yang besar2 semua tolak kat aku. Takpelah nak...janji awak nk tolong mama awak ni..Terharu  la plak ttiba..sob..sob...

sedang tekun melipat kain..

kesungguhan itu penting ye...

pantang bila dgr mama amik gambar...

penat berdiri, ddk la plak...

Inilah hasilnya...boleh tahan la jugak...ttiba kembang ati  aku. Tak sangka buah hati aku ni pandai  lipat kain. bleh kasi train lebey sikit...nnt bleh bagi sebakul kain kasi dia lipat...senang keje aku...ape malas punya mak daaa...

No comments:

Post a Comment