Saturday, August 14, 2010

~Nasi Arab~

Alhamdulillah..rezekiku...niat di hati hanya mengoder..ttiba dibelanja. Moga Allah murahkan rezeki bagi yang membelanja tu...


Juadah berbuka untuk smlm, Nasi arab. Tapi itu hanya untuk hubby ngan adek aku. Malas la plak nak singgah memana balik nnt. So aku tapaukan aje Nasi arab. Itupun kirim ngan orang....dan dpt free plak tu..Alhamdulillah..rezeki gak tukan...


Hanya ini hidangan utk ku..pisang tanduk goreng + sambal kicap...kesiankan???..udah2..xyah nak kesian2. Aku lebih rela makan itu je dari mkn nasi. Xde maknanya nak kesian2... lagipun aku mmg suke giler mkn pisang tanduk. Setakat sebijik tu, mmg aku sorang bleh mkn. Tapi dgn syarat potong nenipis..goreng genggaring...pastu cecah sambal kicap...pehhh..empat mak mertua lalu pun  mmg x perasan la...lgpun pisang ni mak aku yg bagi...dan kalau dia nk bagi pun aku mintak yg mentah..yang masih hijau..xmau yang masak. Aku tak berapa gemar yg dh kuning tu...Ayah aku cakap apasal x dimakan aje yg baru nk putik tu..Kalau org mkn yang putik tu, tak sempat pisang tu nk berbuah....hehhehe..pandai menjawab anakmu ini yee...

No comments:

Post a Comment