Sunday, August 29, 2010

Nasi Lemak Kukus + Ayam Goreng Berempah

Akhirnya, .....menjadi jugak...

Nasi Lemak Kukus


 Ayam Goreng Berempah

 timun+telur dadar+sambal tumis+kacang+ikan bilis

khas untuk incik suami kerana aku terlajak pagi tadi..kesian dia x bsahur. aku?? tak kisah. Bukan red flag laa.. sbb mlm tu aku dah menguyah x henti. Tu yang bleh cover sehari tu....kenkonon nak stay sampai sahur, akhirnya aku tewas dgn pujukan mataku sdiri. Ni Prince of Persia punya pasal la ni.aku dok layan cite tu sampai kul 3...Sape suruh..kan dah tlajak...Sedar2 je dah jam 6.05 pg. Kira halal la yekk..hehhe..tu yg aku cover balik masakkan inchik hubby nasi lemak ni...heheh..maafkan saye ye incik tuan tanah...

Dan lempeng ini hanya untuk aku. No kongsi2 ya...makan lempeng cicah sambal tumis...aduhhh..terbaik untuk tekak aku sebenarnyaa...nikmatt...:))

No comments:

Post a Comment