Friday, August 27, 2010

Menangis Lagi

uwaaaaaaaa....sob..sob...dan entah yang keberapa kali aku menangis....tiap ayat yang diutarakan buat hati aku bagai disiat..Cukup segala rempah untuk aku mengalirkan air mata..bayangkan aje la, tiap kali baca,  tiap kali tu juga air mataku mengalir. Actually aku baru jumpa satu blog ni....



Itupun awek kat opis aku yg bagi link ~Beautiful angel~ ni kat aku...Ya..mungkin aku tak cukup kental untuk mengharungi dugaan seperti itu...aku hanya mampu doakan mummy kepada allahyarham adek alanna ni kuat je...sabar dgn dugaan yg diberi....al-fatihah untuk adek Alanna Qis..moga kamu tenang disana...

1 comment:

  1. dik non...ahkak da puas nangis eh bc link nih... mummy alanna tu member ahkak punye member.... sodih..sob..sob.. ahkak ikuti dr mula dia lahir.... huhuhuhu... al-fatihah...

    ReplyDelete