Thursday, August 5, 2010

Bila Alisha Mula Kreatif



Kreatifkan??...aku tak pakaikan..dia yang pakai sendiri. dan aku rasa dia sangat comel dalam keadaan begitu. Dan ape yang dipakai dikepala itu seluar ye..diulangi sekali lagi, S.E.L.U.A.R!!. Disuruh pakai seluar tak mau. Ntah mana di campak seluarnya tu. yang diambil cuma seluar lain. mana yang berkenan pada mata dia, itulah yang diambil. tapi ntah dari mana datang idea pakai seluar kat pala itu, aku tak tau.

yang aku perasan lama gak dia kehulu kehilir pakai seluar atas kepala tu...mungkin dia rasa dia comel dan aku akui itu walaupunnnn...bila aku suruh tanggalkan, pandai x bagi plak...yolah nak, mama layankan aje. Mama tgk tv sambil mkn kuaci, si ayah dah belayar ke lautan hindi dan si anak jd peragawati.

bila dh penat catwalk, duduk la dia main kuaci. aku cuma pesan jgn sepahkan. tu yang terus duduk. kalau x, jangan harap. tapi yang penting, 'scaft' kat kepala tu tetap maintain k. kata modelll....

No comments:

Post a Comment