Saturday, October 2, 2010

Ramalan Yang Tidak Benar Belaka


Bila kepala dah mula pusing2, tekak dah rasa mual2, terus set dalam kepala aku ni, 'mengandungkah aku??'
Lepas tu ditambah dengan muntah2. Apalagi yang otak aku bole pikir selain itu..muahahhaha...yang tak tahan tu, siap usap2 perut lagi. Berangan kejap...

Bila dah tak tahan, aku bataula dengan inchik hubby...dia yang kat opis mula menggelabah..dok tanya aku memacam..

betul ke bee mengandung?

entah le...

aik takkan bee bleh rasa bee mengandung..

manalah bee tau..kena tanya yang *&#@%**^$!$&*&%$& (maaf..ayat tidak boleh disiarkan)

bee!! 

alaa... orang gurau pun marahhh...entah le..rasa mengandung je..hehhehe

jap..tunggu abang datang....


Heheheh..tak sampai 10 minit inchik hubby sampai dpn opis aku...ntah mcm mana laju dia merempit aku tak tau la..dengan perasaan berdebar2 ..tanpa menoleh ke belakang,..makanya kami laki minik gi la menonong ke klinik..Nasib baik la tak ramai orang..





Bee, kalau kompem, perempuan abg nak letak Iman Ardini eh..

ada maksud tak??..xde maksud, xmauu..

ada...isteri yang menyayangi..

oke...

kalau lelaki, bee letak nama eh, abg letak perempuan je..(ade plak gitu ekk..)

yela2..kalau lelaki bee nak letak Iman Rayyan..sedap tak??.. (pehh..mmg jenis berangan tak hingat la ni)

maksud dia??

hehhe..bee tak tahu...tp yang pasti ada maksud...


Tetiba macam kelahi pasal nama anak plak aku ngan inchik  hubby. Entah kompem pregnant ke tak, tak tau lagi. Aku laki minik dh berangan nk letak nama anak. Agak megantuk la gak aku tunggu giliran kat klinik tu. Mau terlolap mato den ni ha. Masuk je siap la pelbagai soalan ditanya. Habis kene cek sebadan...
Perut isteri awak ni dah masuk angin...banyak angin dalam perut ni..

iye ke doc??

haah...kena jaga makan ni...yang loya tu sebab gastri, pening tu sebab tekanan darah rendah..rendah sgt ni..

owh yeke...mmg nak kena piat telinga isteri saya ni..soh makan degilll...(aik, sempat lagi nk piat tinge aku??)

Lepas ni soh dia jaga makan..tak pun kena selalu mkn klu tak boleh makan byk..dia dah kena gastrik dah ni..


Bila doc sebut aje gastrik, aku  terus tersengih2 ibarat kerang busuk. Keluar aje dari bilik doc, aku kena tazkirah..hampir2 kena piat tinge. Tetiba plak inchik hubby menggarang dengan aku..Maka dapat la gula2 pemanis mulut merangkap ubat buang angin, ubat gastrik, ubat loya bagai tu. Tak bestkan mkn ubat??. pahittt!!!..tapi nak buat macam mana..sakit carik sendiri..


Yang paling aku tak tahan, gastrik ku kata pregnant...hahahhahahhahahahhahahah...siap bleh berangan lagik..tak boleh tahan ini laki minik... serius aku tak bole nak tahan gelak. Hampir aku gelak guling2 dlm klinik tu..Amat la poyonya angin dalam perut dikata pregnant....


Tak pernah dibuat orang angin dikata pregnant...Chitttt...org ini mcm pun ada kaa...




No comments:

Post a Comment