Wednesday, October 6, 2010

Apasal suke beno amik kesempatan????????

Hangin jugak la aku dengan insan2 yang suke amik kesempatan ni...Tak kisah la dari segi ape..Macam pentingkan diri sendiri pun ade. Bab susah campak kat orang lain. Tapi hak dia semua nak yang mudah. Amboiiiii...senangnya hidup kamu yekk..

Emo sungguh aku ni ya. Huh..mmg la emo. Tapi sabar kan aje la...Bising2 karang sendiri yang sentap tak pasal. So, diam2 sudahhh. Sendiri mau ingat la ya. Mungkin sekarang kamu kat atas. Tapi bila kamu kat bawah nnt, tau la macam mana. Aku bukan mendoakan ye..tapi itu hakikat kehidupan..betul tak??..Ada masa kita kat bwh, ade masa kita kat atas..

Dah la..makin aku layan emo aku ni, makin panas nnt. Udah2 le tu. Sabarkan aje hati tu...sabarrr...sabarrrr...


No comments:

Post a Comment