Tuesday, September 28, 2010

Kami Yang Ditepung Gomakkan....

Ini adalah hasil kerja tangan awek kecik aku...Dan ini di terjemahkan dari pengamatannya terhadap kerajinan aku men'toch up' muka aku ni. So kiranya dia praktikkan apa yang dia nampak la ni. Akibatnya habis muka aku dgn muke causin aku ni dikerjakan...

Bila dah siap dituoch upkan muka mama n mummynya ni, siap dia puji..'mama..antek (cantek)'..huk...cantek kamu bilanggg???...ya memang cantek...ratu dunia pun tak secantek gini...aduyaiiii anak mama....



Dek, ko jgn buat muke mcm tu...apepun kena maintain cun.. walaupunnnn....bukan senang nak kena make up..aku dulu tunggu kawen la nak merasa kena make up..Ini, dok diam2 dpn tv ttiba je ade org dtg make upkan. Memang yang paling2 cantek laa..Senang cakap wajah kami telah diputih gebukan oleh awek kecik aku..Tapi aku tgk dah macam kena simbah tepung pun ada gak ni.....

Awek kecik aku ni, sebenarnya dah buat demo dulu dah kat mukanya sendiri..tak caya???..jap ehhhhhhh......


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-






Amacam???..cantekkan...habis separuh foundation aku dikerjakan...Serius tak jadik aku nak marah..Dengan buat muka tak bersalahnya tu...Memang bikin hati geram..tapi bila tgk muka dia tu, alahaiii...sungguh kasihan.. :)) ... 

Tapi nak salah awek kecik ni pun tak boley gak...salah omaknya gak yang dok letak letak make up sesepah....Sape suruhh... :P









No comments:

Post a Comment