Monday, October 25, 2010

Menu Diet Untuk Suamiku...

Susah jugakkan nak maintain apa yang aku masak dengan menu orang nak  diet...Aku main masak je..lepas tu hidang..Masa makan, aku akan kerah askar2 aku yang tak berapa  ketul ni mkn. Makan sampai abis. kalau tak, aku mogok tak masak...dasyat beno la aku ni. uishhh...idak le aku sekejam gitu..sikit2 ade la.....

Masalah aku sekarang, aku tak tau nak masak ape untuk org yang nak jaga badan ni. Nak fit katanyaa...Sayo, x berapa mkn, ikan?..memilih.....Ayam?...uik..kesukaan dia..tapi tak bleh la selalu..jd ayam aircond nnt..termasuk aku la tu.. Nak bagi makan sikit, nnt mengadu lapar plak....adehhh...

Takpe la inchik hubby ye...memandangkan kamu ingin berdiet, saye, isteri kamu yang tak berapa nak diet, dengan senang hatinya bagi moral support dengan menghidangkan menu sihat untuk dirimu ...


-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-

-
-
-

-
-
-
-

-
-
-
-

-
-

-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-





TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...






Nasi Lemak Kukus, Sambal Telo...Ayam?...uishhh...xbleh2...kata nak diet...ehhh...nasi lemak menu diet ke???kira diet la ek...Ala....aku bukan ape..kesian plak tgk inchik suami mkn makanan yg 'berkhasiat' tanpa minyak tu....kalau aku, semua main bedal. No hal punya.....


Xpe2...lepas ni bee kukus semua makanan..no more minyak2 bagai tu semua. Sayo menu wajib. Ade berani!!!!!!.....


No comments:

Post a Comment