Saturday, October 16, 2010

Antara SEdey Dan Gumbira

Bohong la klu aku cakap aku tak suke dgn belanjawan yang dibentangkan..bykkan benefit utk aku..aku dan aku...hahahha...tapi tu la, dalam suke2 tu ade gak yang duka nya...tersedey plak aku ...

Aku dapt berita opismate aku akan berpindah ke melaka..of course la tpt yg lebih dkt dgn suaminya. Dan beberapa org lagi yang akan berpindah sebab dapat jawatan tetap. Sedey wooo...Dah bertahun dengan diaorg ttiba pisah...nak menitik plak air mata aku...

Aku tak tau ape perasaan diorg..nampak senyum sampai ke telinga, suke la tu agaknya..Sape yang tak gumbirakannn..tapi dalam suke2 tu hati aku tcarik sikit. Yela, aku  dh anggap diaorang mcm adek beradek aku. Setakat kelahi, tarik2 rambut, sentap menyentap,  baling2 pinggan tu biasa. Tapi lps tu ktorang akan baik balik. Ala, setakat nangis2 dalam bilik air sebab kecik ati tu mmg dh biasa sgt...Alangkan lidah lagi tergigit..

sedey tu dah xde teman bergossip, tpt lepas geram, kongsi suke duka, gelak kuat2 sampai kena tegur dgn bos, teman gi beli pinggan magkuk, servey2 baju kasut bagai...... Dah xde dh semua tu...

Takpela...Ini semua terbaik untuk diorang..Untuk aku tak tau la...Tetiba aku rasa macam nak nyanyi lagu separuh jiwaku pergi..blehhh gitteww..Apapun aku doakan yang terbaik untuk korang...sayang korang...muaxx...muaxx..

No comments:

Post a Comment