Monday, March 19, 2012

Trianon Cake...Kesedapan Hingga Tergeget Jari...

akhirnya alisha sembuh dari sakit dia..fuhhh..lega...Harini giliran aku pulak bekerja dan inchik suami cuti untuk jaga alisha...esok dah bole hantar alisha ke rumah pengasuh..berdoa agar dia dah sembuh sepenuhnya..

Ehemmm....ehemmm...nak tau sesuatu yang sedap lagi manis lagi nikmat ditekak tak??..umpamanya pasal Trianon Cake yang series sedap kalah secret recipe ni....
dimaklumkan yang buat ini adalah lelaki..diulangi sekali lagi, lelaki..officemate inchik suami....lecturer..tapi bab2 memasak lebih-lebih lagi kalau buat kek mmg pandai..super sedappp...adehh..malunya saye sbg perempuan sbb tak pandai buat..eh bukan tak pandai , tapi sikit malas kalau masuk bab2 buat kek ni...huhuuuu...

kalau aku  teringin nak makan, cakap je dgn inchik suami, dia hantar msg, esok ptg sampai tangan aku..kewlasss kannn...ya..itu namanya mengambil kesempatan...




Tatap dulu paper bagnya...




bukan dalam kotak ye...tapi dalam bekas polisterin...kenape??..sbb cake ni mudah sangat cair..kalau dah cair haruslah buruk kannn....tapi jgn risau, kesedapannya tetap sama...


pandang la lihat laaaa...sedap tak sayaaaaa.......pandang yang ini pun aku yang meleleh air liur...



ada 3 lapisan..yang aku pasti atas sekali tu chocolate..biasalah, aku kalau bab2 kek ni agak failed..huhu..makan i pandai...


muke tak sabar nak makan....seriyes sedap...tak tipu...yg nak diet tak bole makan byk2..tapi kompem akan mengulang lagi...terasa nikmatnya makan kek nih..tak manis sangat. berat dalam 1/2 kg tak silap aku..harga RM59..agak mahal..tapi pada aku berbaloi..kerana rasanya sangat super sedapppp...


nak oder??.. sila layari website diatas...sila alami sendiri kesedapan kek ini ...secret recipe, wa tak pandang lagik...wahhh kerekkkk...

No comments:

Post a Comment