Monday, March 19, 2012

Majlis Merisik Cik Ally

majlis merisik yang agak meriah dan agak ramai...dah macam majlis tunang pun ade...tapi takpe..yang penting meriah...itu yg aku suke...akhirnya adek perempuan bongsu aku dirisik org...opkos la bopren dia yg datang merisik...kalau orang lain mau adek aku menyorok bawah periuk...hehehhe...

Atas permintaan dia sendiri, majlis tunang buat sekali masa dia nak nikah...ikut suke la dek oii...akak yang menurut perintah...

Majlis, insya'Allah dalam bulan 3 tahun depan...tak jadi bulan 12 tahun ni...aku tetiba menarik napas kelegaan...buka  aku saje ye..tapi mak aku jugeee.yelaaa insya'allah bulan 5 ni abang aku...tak sempat kering periuk, dah buat majlis lagi..tak ke semput aku nnt...biasalah akukan bibik mak aku yg paling setia...hahaha..kesian kat mak jugak sebenarnya kalau buat majlis dekat2....



Separuh dari tetamu..yg selebihnya ddk kat luar...



Gelabah dia bila disuruh pegi kedepan..sbb bakal mak mertua nak sarung cincin...yela, tetengah sibuk basuh pinggan kat dapo, tetiba kena panggil ke depan...relax ye ally, itu sebagai tanda anda rajin didapur...hahha...tapi yang penting anda nampak sukeeeeee sgt bila kena sarung cincin tu...cover sikit ye...mak menjeling tu...hahha..apapun, kakak mu yang comel lagi perasan jelita ini mendoakan semuanya berjalan lancar..moga apa yang diimpikan dipermudahkan dan menjadi kenyataan..aminnn..

No comments:

Post a Comment