Tuesday, April 12, 2011

Selam2, Renang2, @ FamilyDay Inchik Suami

misi untuk menyelam, berenang bermula. walaupun hakikatnya tak pandai mana...Very de verangan ...Masa ni la inchik suami membahankan aku bila aku kata dah pandai menyelam lama sikit...panas telinga kehhh..xpe2...tunggu i amik kelas swimming ehh...saboo..saboo...

Yaaa..hidup iman alisha...kemain beso mata bila kata nak gi swimming...

Tetiba macam kagum kat beliau sbb tak takut air...pandai anak mama...

Opss..tetiba anak i ade 2...satu alisha, satu dalisha...rambut pun dua2 x berapa nak ade...mcm adek beradek pun ade...dan dalisha ni bleh kompius aku ngan mama dia...tetiba panggil aku mama..hahahha..aku ok jekkk..senangkannn..tetiba anak dah dua..like sgtt..

Budak yang dipegang alisha tu, namanya Iyad. Mmg comel..ala2 korean look...kalu bercakap, dok bersaya awak..ayat sgt skema...Dok usha alisha. tapi tak dilayan..entah mcm mana bole baik ni...hurmmm...

Tetiba baik ala2 BFF nih..yee..dah ada kawan, biarkan mama dia kontang kanting sensorang yekk..takpe2..sobb...sob..

wahh..makin jauh ya dia...

Tolong jangan tanya aku kenapa dengan perempuan kat atas ni....suke sgt dapat main air mungkin.....haishhh..buruk perangai...

Owh..kembali ke keadaan asal..bajet ayu ala2 gadis kampung tengah berangankan buah hati la tu....bluwekkk..tetiba nak muntah sendiri..(agak2 dah flawless macam kulit dato' siti tak??..*muntah lagik*)

No comments:

Post a Comment