Thursday, April 14, 2011

Erkk..Serius Tekak Aku Tak Bole Terima

pic by inchik google

Pernah makan sushi tak??...Sedap ke??..Serius ini mmg aku tak bole terima..Tgk org makan aku yang meremang bulu roma..bole??..Aku tgk sepupu ngan adek aku mkn, semua main sekali ngap jew...sambil bercakap dgn dengan mulut yang penuh "sedap kakk..sedapp...cuba la mkn..sedapp"..eyakkk...tetiba tekak aku kembang....

Orang dah suke, takkan aku nak marah..makan la korang..aku tak kisah..bohong aku cakap aku tak pernah makan...pernah..segigit..tapi nak tau ape aku buat dgn sushi tu..aku kukus dulu...punyalah jakun...itupun still takleh telan..

Nak buat mcm mana..tekak owg kampung....pucuk ubi, ikan masin, sambal belacan ttp dihati..walaupun kenkadang tak sedo diri dok berangan mkn makanan western jek..hehhe..




No comments:

Post a Comment