Thursday, April 7, 2011

Bila Aku Yang Pose

Biasalah aku kalau puasa, macam2 dalam otak aku ni. nak makan itu dan ini. Tgk, cheese cake, nak mkn cheese cake, dengar org cerita pasal soto, teringin nk mkn soto.. Ahh..semuanya berkaitan makanan..Buruk  sgt ghupa aku ni klu pose..kalau tak pose, idak la ghupa ini..Biasalah dugaan dan godaan....uishh..sabarrr..sabarrr..tuan punyer blog, tolong la jgn poyo sgt ye, macam tak pernah pose jek...

So kira2 buke ni berangan nak masak Mee Bandung..Org kata aku masak mee bandung sedap. *blusing2 muke sambil tutup muka pakai periuk*malu*...Owhh..sangat perasan ini perempuan..Itu klu sempat la..ye la, sampai rumah dah dekat 6.30..Buke 7.25...so, mcm sempat tak sempat jek kann...Sampai rumah bukan terus masak..Duduk2 dulu..tgk2 kartun ngan anak, selak mukabuku...pastu tgk jam dah dekat pukul 7.00 harus la ini makcik mula gelabah...Biasalah aku...bajet semunya bole siap...huhu...yang pose pun aku sorang..Klu inchik suami ikut pose sekali, tidak la aku buat perangai sebegitu ...tak berani makkk..awww..kecutt...seremm...

Kata mau jadi isteri mithali..harus semua kena pantas.....Aku kalau xde org kacau kat dapo, mmg pantas ya....tolong la jgn muncul iman alisha atau inchik suami..semua serba lambat ibarat kura2 nnt...Arghh..kura2 pun lagik laju tau!!...

Dah2 baik aku berhenti merapu sebelum emosi, ilusi, halusinasi pasal makan makin membuak2...Selamat berpuasa dengan penuh kesabaran kepada aku, tuan punya blog yang ntahapehape je ni...

Adios...mau pi tgk mantan bos yang masuk spital sbb terminum thinner...erkk..



No comments:

Post a Comment