Wednesday, December 22, 2010

Shopping sampai pening!!!

cotiiii!!!!...hoyeeeeee!!!!....bestkan cuti2 malaysia ni. Ahh..xde maknanya cuti 1 hari nk keliling m'sia...huhhh...

Lepas selesai urusan inchik suami, kami..kami..dan kami memulakan misi terapi perabih duit yang ada. Gilaknnn...hehehhe..inchik suami sedang berbaik budi tu, aku sengihkan aje..tanda setuju dan sukeee....


wajah2 gembira giler dapat jalan2..makan2...suping2

Wajah budak gedix perasan comel yang kuat nangis bila tak dapat apa yg dia nak...

Destinasi kami tak lain tak bukan, sogo laaa...mana lagi. hehhehe....bila masuk je sana, mak aiiiii...ramainya umatttt..nak tanya gak, diaorg ni lupa ke yang arini hari kerja...tapi takleh gak. yang shopping ni pun yang ala2 dah pencen....lagi pun cuti sekolah kann..apalagi shopping sampai lebam le mamasing....





Ini aku suke kalau beli perfume. Free gift...kecit pun kecit laa...janji dapat. Untuk aku, aku dan aku..betapa tamaknyaaa aku...

Dan lagi satu free gift, free make over..pastu siap fotoshoot. Perasan jadik model kejap..cantekk ke???...entah le...itu nnt i buat entry lain ye..entry burung hantu berjalan siang...rasa mcm kena tepek pinggan jekkk..aishhhh....

Penat jalan, ktorang singgah restaurant TheFishManhattan. Ermm...senang cakap bukan selera aku kot. Muakkkk..nasib baik i tak pregnant u. huhu..

  dalam bahasa melayu yang mudah difahami, sotong goreng tepung..( Nasib baik ade lemon tu, kalau tak, kompem muak yang melampau)


 Lupalah nama dia...Inipun spesis yang memuakkan juga


Sibuk pilih menu

Makcik ni aku pesankan aiskrim, dia tak mau..tolak tepi . Pelik gak aku. yang dok dimintaknya air teh. Biar betul anak aku ni.Diet ke???..Asyik dok tunjuk gambar air teh jek. Yela..yela...aku anggukkan aje. Tapi idak le aku oderkan...

Rupa2nya beliau  mau itu mushroom sup. ...rupa cawan teh dgn mangkuk mushroom soup hampir sama. mau tak kompius ini budak kecik...

Beliau yang kusyuk makan tanpa pedulikan mama ngan ayah dia..dada kena lapik ya...kotor nnt...

"Tengok la saye, sungguh comelkan???!!"....aksi bila dah kenyang mkn semangkuk mashroom soup..brrpppp...alhamdulillah..




Banker yang lapar dan kepenatan melayan kerenah anak dan isteri

Ya...hari yang memenatkan...wish list si anak dah dipenuhi..mama pun terkena tempiasnya..terima kasih inchik hubby yang baik hati...moga kamu dilimpahi rezeki melimpah ruah kerana memberi kami rezeki yang tak terhingga ini...alamak, tertouching la plak.......tocey2...




No comments:

Post a Comment