Thursday, December 9, 2010

Gigil Kakiku...

Heloooooooooo..............saye bukan parkinson ya...gigil kaki ku sebab dah lama tak tekan pedal minyak kete. sejak kaki aku sakit dulu , tidak la inchik suami mengizinkan aku drive kereta sendiri...

Harini aku terpaksa drive sendiri. Inchik suami terpaksa amik cuti sebab pengasuh anak manja busuk masyam aku tu pegi check up. Takpela kan. Bukan selalu. Kenapa aku yang tak amik cuti???...x boleh...nnt orang marah....hahahhaha..panasss....opsss...tak boleh ckp lelebey..makin panas nnt...

Bila lama tak drive, gigil weiii...gelabah pun ye..side mirror pun lupa kat mana.....perlahan tak usah cakap...mmg slow bangat aku drive..7.10 aku still kat pekan meru.....sepatutnya 7.10 aku dah sampai sek 7, shah alam...giler kelam kabut aku..nasib baik sempat....tu la..jangan memandu sambil berangan mcm haku....

So, kepada inchik suami yang dah makin kurus tu, sesekali izinkan la isterimu ini memandu ya...alaa...kalau setakat pinjam kete gi window2 shopping setiap jumaat pun oke apeeee...hehhe...



No comments:

Post a Comment