Wednesday, December 15, 2010

Biggest Loser Asia S2: Jom kurus!!



Entry khas untuk Biggest Loser Asia S2 yg baru final mlm td.  Biasalah aku kan peminat tv show yg berkonsepkan reality TV  ni. Tapi bukan AF yaa....Diingati semula, BUKAN AF....sesape yang nak kuruskan badan, bleh ikut program ni. Makan mmg sedap. Tapi bila aku tgk memasing nk kuruskan badan, mmg rasa nk tersadap. Seksa weiii...tapi mana ada nak kurus cepat dan mudah..liposuction..ahh..jgn buat pasal....lain jadik nnt......so, xde cara lain, exercise, jaga mkn, exercise, jangan mkn...muahahahha....

Hambikkk..kuss semangat badan memasing....mmg sedap buat bantal peluk ni. punyalah hazab aku tgk diaorg nk kurus...Apapun usaha tangga kejayaan  ye adek2...



Inilah winnernya...


Ok la kottttt...cuma kurang fit jew...(byk plak aku punya complain ekk..haa laaa...itu tak tgk season lps lagi. Dh mcm aneroxia aku tgk..aishh)

Mcm org sumo laaa..hehhehe..sekali dia siku aku, mau terpelanting....


Pada pendapat aku, mamat ni yang patut menang....kalah pun 1kg je dari mamat yang menang tu. Apapun, howttt sungguh dia ini. Inchik husband cakap mcm encik Fahrin Ahmad kekasih lama saye Scha al-yahya tu. Hensem kannnn....gattallll!!!


Fish......bukan ikan ya..itu nama timangan dia. Nama penuh Nurhafizah Muhammed. Serius i ingat dia bukan melayu. Mix mungkin. Dia ni antara peserta terkuat..tapi nk buat camno, terkeluar gak akhirnyaaa..


Howttt gak kannn...Ramping you...i suke tang perut..tiada spare tyre atau pun babat yang terlebih kat pinggang tu. Rasanya dia ni je sorang contestant yang badan fit dan kecik dan ramping di akhir program wpun tkeluar. yang lain masih semangat2 lagi. 

Tapi tulah, mlm td aku sampai ttido tunggu..ehh..mmg aku pantang letak kepala ke, kompem hanyut...hehhe...lama sungguh menunggu...bangun pun sbb kena kejut soh naik atas....klu tak, mmg sampai ke subuh tdo kat sofa. Terjaga jek, terus tanya sape yang menang..bleh gitu???....

Nasib baik la inchik husband tu paham isterinya yang suke bertanya secara mamai bila terjaga pasal ending cerita yang tak habis tgk kerana ttido ....kalau tak....kompem kena tarik telingaaa..........



No comments:

Post a Comment