Thursday, December 30, 2010

Alhamdulillah Untuk Hari Ini

Alhamdulillah......Orang kata kalau ada rezeki, mmg tak kemana...Alhamdulillah kerana aku jumpa balik cincin hikmat aku tu..Jumpa kat mana???..kat lipatan baju anak bertuah busyuk masam aku tu..dok kemas2 baju si anak, ttiba ternampak cincin tu terletak duduk cantek je dalam lipatan baju si iman alisha tu..haduyaiiii....kat situ rupanya dia. Ntah macam mana bleh terlucut dari jari jemariku yang mulus inipun, aku tak tau laaa... Aku punyalah menangis meratap bagai nak rak...haiyyaaa...bikin hati kecik aku ni makin kecik je laaa...

Alhamdulillah juga untuk inchik suami...sebab dapat yang ketiga....terimalah hakikat kamu bakal berebut dengan budak kecik gila gadget seperti kamu  itu.....harap bersabar dgn muncungnya itteww..walaupun sebenarnya saye lebih suke yang kedua dari yang ketiga .....yang ini kurang menggiurkan laaaa...

Alhamdulillah lagi sebab esok dapat cutiiii...yehaaaa....team malaysia menang bola, PM bg 1 hari public holiday..hehhehe...ngalah aku yg main bola ekkk...apapun selamat bercuti yaa...muaxxx.....







No comments:

Post a Comment